5 دلیل استفاده از ریسه نئون فلکسی

ریسه نئونی فلکسی

ریسه نئون فلکسی یک تکنیک جدید برای نورپردازی است که توانسته جایگاه بسیار قابل‌احترامی برای خود پیدا کند. همچنین بسیاری از مشاغل ریسه نئون فلکسی را مورداستفاده قرار می‌دهند. همان‌طور که از نام این ریسه مشخص است، ساختاری از نئون LED دارد که بسیار انعطاف‌پذیر است. ریسه‌های نئون فلکسی برخلاف ریسه‌های قدیمی که از موادی بر پایه PVC تهیه شده که از نوارهای LED در رنگ‌های متنوعی برخوردار است.

ریسه‌های نئون فلکسی کاربردها و امکانات بسیاری دارند که کاربران را به استفاده از آن‌ها ترغیب می‌کنند. اما این موارد و دلایل کدام‌اند؟ علت طرفدار زیاد این ریسه چیست؟ در ادامه قصد داریم به این موارد بپردازیم تا بتوانید با آگاهی اقدام به خرید کنید.

دلایل استفاده از ریسه نئون فلکسی

ریسه نئون فلکس مزیت‌های بسیاری را برای شما به همراه می‌آورد. تمامی این دلایل در کنار یکدیگر موجب افزایش طرف‌داران این ریسه‌ها شده است.

انعطاف ریسه نوری

1- انعطاف‌پذیری ریسه نئون فلکسی

این ریسه‌ها به دلیل درجه انعطاف‌پذیری بسیار بالایی که دارند، به‌راحتی قابل‌استفاده هستند. در واقع انعطاف آن‌ها موجب شده تا این ریسه‌ها را در هر سطحی بتوان گنجاند و مورداستفاده قرارداد. ریسه‌های نئون فلکسی را می‌توانید برای استفاده‌های مجدد به دیگر ریسه‌ها متصل کنید و از آن‌ها استفاده کنید. ریسه‌های نئون فلکسی از ریسه‌های نئون شیشه‌ای قدیمی بسیار کارآمدتر هستند. انعطاف این ریسه‌ها به‌قدری است که می‌توانید آن‌ها را به هر شکلی که دوست دارید، در آوردید. با وجود این قابلیت شما می‌توانید تلفیقی از رنگ‌ها و مدل های مختلف و متنوع را با یک ریسه داشته باشید.

2- صرفه‌جویی در مصرف انرژی

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از ریسه نئون فلکسی مصرف بسیار پایین انرژی آن است. ریسه‌های نئون فلکسی می‌توانند تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند. در واقع این ریسه‌ها علاوه بر قیمت بسیار مناسبی که دارند با صرفه‌جویی که در مصرف انرژی دارند، به پس‌انداز شما کمک شایانی می‌کنند. البته فراموش نکنید که با صرفه‌جویی در مصرف انرژی این ریسه دوستدار محیط‌زیست است و تأثیر منفی بسیار کمتری نسبت به دیگر ابزارهای نورپردازی برای محیط‌زیست به همراه دارد.

به طور متوسط برای هر متر تنها 10 تا 12 وات انرژی مصرف می‌کند و علاوه بر این عملاً هیچ گرمایی از خود ساطع نمی‌کند.

3- طول عمر بالای ریسه نئون فلکسی

از دیگر دلایل استفاده از ریسه نئون فلکسی می‌توان به دوام و طول عمر مفید بسیار بالای آن اشاره کرد. عمر مفید برای این ریسه‌ها برابر با 30000 ساعت است که تمام این مدت مانند روزهای اول برای شما کار می‌کنند. بدین معنی که باگذشت زمان از شدت نور آن‌ها کاسته نشده و تا آخرین روزها با ظرفیت کامل در اختیار شما قرار دارند. این مزیت اصلی ریسه نئون فلکس آن چیزی است که این روزها این محصول را بسیار برجسته و افراد بسیاری را از طرف‌داران پروپاقرص آن کرده است.

4- وزن بسیار سبک

به دلیل طراحی که ریسه نئون فلکسی دارد، وزن این ریسه بسیار سبک است. در واقع این ریسه‌ها را از قطعات فشرده می‌سازند و در کنار طراحی بسیار ساده، موجب شده تا وزن این ریسه‌ها سبک باشد. سبک بودن ریسه به کاربر اجازه می‌دهد که آن را بدون مشکلی در سنگینی یا از این قبیل را در هر فضایی نصب‌کرده و از امکانات آن بهره‌مند شود.

5- نصب و حمل‌ونقل آسان

یکی دیگر از دلایل استفاده از ریسه نئون فلکسی نصب بسیار آسان آن‌ است. شما با هر میزان دانش فنی که باشید و حتی آشنایی بسیار کمی با ابزارها داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید این ریسه‌های را نصب کنید. یکی دیگر از راه‌هایی که ریسه‌های نئون فلکسی برای شما مقرون‌به‌صرفه است، نصب آن‌ها است که شما را از نصب‌های تخصصی بی‌نیاز می‌کند.

کاربردهای ریسه نئون فلکسی

کاربردهای بسیار متنوع و متفاوتی که این ریسه‌ها دارند نیز کاربران را بسیار هیجان‌زده کرده است که در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.

  • فضای باز: ریسه نئون فلکسی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر گردوغبار و آب دارد، قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارد؛ بنابراین شما می‌توانید از آن‌ها در نمای خارجی ساختمان‌ها، پارک‌ها، تالارهای پذیرایی، هتل‌ها و… برای نورپردازی استفاده کنید. باتوجه‌به اینکه رنگ‌های متنوعی از این نوع ریسه وجود دارد، به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را به‌صورت ترکیبی نیز استفاده کنید.
  • فضای داخلی: باتوجه‌به دلایلی که برای استفاده از این ریسه‌ها نام بریدم، از آن‌ها می‌توانید برای نورپردازی داخلی منزل، اتاق‌خواب، دفتر کار و… نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که مصرف انرژی پایین ریسه نئون فلکسی به شما کمک می‌کند تا علاوه بر تأمین نور موردنیاز فضای داخلی خود در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی کنید. در واقع با خرید آن‌ها یک تیر و چند نشان را می‌زنید.
  • تابلوهای تبلیغاتی: از پرکاربردترین ریسه‌هایی که برای تابلوهای تبلیغاتی و همچنین سر در رستوران‌ها، کافه‌ها و… مورداستفاده قرار می‌گیرد، ریسه نئون فلکسی است. از این ریسه‌ها می‌توانید رنگ‌های مختلف را در کنار یکدیگر استفاده کنید و تابلوهای بسیار زیبا و جذاب را طراحی کنید. حتی می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را به اشکال مختلفی مانند دایره، منحنی و… درآورده و با آن‌ها نوشته‌های موردنظر را در اختیار داشته باشید.

نکات پایانی برای ریسه نئون فلکسی

ریسه نئون فلکسی جایگزین مناسب و شایسته‌ای برای ریسه‌های شیشه‌ای قدیمی است که با تولید نور یکنواخت و یکپارچه‌ای که دارد، بسیار کارآمد عمل کرده است. ضمن اینکه نئون فلکس‌ها نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر خود بسیار بادوام‌تر، کم‌مصرف‌تر و نصب بسیار آسانی نیز دارند. به یاد داشته باشید که این ریسه‌ها کاملاً نشکن هستند و از ظرفیت بازیافت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. این ریسه‌ها فاقد سرب و جیوه بوده و با مصرف بسیار پایین از دوستداران مقتدر محیط‌زیست به شمار می‌آیند.

برای هرگونه کاربردی که در نظر دارید، ریسه نئونی فلکسی می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد که می‌توانید آن را تا هراندازه که نیاز دارید برش داده و مورداستفاده قرار دهید. البته درست است که نصب این ریسه‌ها آسان است، اما فراموش نکنید که انتهای آن را حتماً بپوشانید تا از اتصالات و آسیب‌دیدگی‌ها محافظت کنید. ریسه‌های نوری جلوه‌ای بسیار جذاب و بی‌نظیر را به فضای شما می‌بخشند و با آن‌ها بهترین تزیینات و نورپردازی را در اختیار خواهید داشت. برای آشنایی بیش‌تر با ریسه نئون فلکسی می‌توانید از محصولات ما دیدن فرمایید. 

خروج از نسخه موبایل